тиждень
RSS
Роботодавці


Наші друзі
Молодіжна дисконтна мережа «KPI SDC»

Наші друзі
Український музичний ярмарок-2017

Лабораторія АЕК

ЛабАЕК: Лабораторія акустичної експертизи та корекції

Лабораторію організовано рішенням засідання кафедри акустики та акустоелектроніки, Протокол №1 від 26.08.2015

Штаб-квартира Лабораторії: к. 233, корпус 12, НТУУ "КПІ"
Чергові по штаб-квартирі: А. Продеус, О. Козерук, В. Заєць.

Цілі й завдання:

  • консультаційна допомога студентам, організаціям та фізичним особам з проведення акустичної експертизи й корекції
  • реалізація навчально-практичних проектів

Форми роботи:

  • консультації, семінари
  • розміщення інформаційних матеріалів (публікації в журналах, доповіді на конференціях) викладачів та студентів кафедри акустики та акустоелектроніки на веб-сторінці Лабораторії

Виконавці:

  • викладацький склад кафедри
  • аспіранти, магістри, бакалаври

Види акустичної експертизи:

  • оцінка якості приміщень та відкритих площадок
  • оцінка якості ліній зв'язку
  • оцінка якості алгоритмів шумозаглушення
  • оцінка якості алгоритмов заглушення реверберації
  • на перспективу: оцінка якості музичних інструментів та вокальних даних

Види акустичної корекції:

  • рекомендації зі способів зниження рівня шуму
  • рекомендації зі зміни часу реверберації в приміщеннях
  • корекція зашумлених сигналів
  • корекція сигналів, спотворених реверберацією

Очікувана корисність діяльності Лабораторії:

  • поглиблене вивчення студентами та викладачами окремих питань технічної акустики шляхом розв'язання реальних практичних завдань
  • інформування потенційних абітурієнтів про проблематику кафедри та різноманітність форм навчальної діяльності
  • примноження й підсилення партнерських зв'язків кафедри з навчальними, науковими й промисловими організаціями України
  • посильний внесок у відродження науково-технічного потенціалу України

Навчально-практичні Проекти:

Навчально-практичні Проекти є іноваційною формою засвоєння навчального матеріалу, що відрізняється від звичної форми у вигляді розрахунково-графічної роботи (РГР) наявністю ТВОРЧОГО КОМПОНЕНТУ. Викладач, що керує Проектом, може не знати відповіді на запитання, що розв'язує Проект. Більш того, саме тому викладач і організовує Проект, що чіткої відповіді на поставлене питання або не існує, або відповідь існує, проте є потреба в її подальшому уточненні...

Нижче вашій увазі надається перелік таких Проектів.

До речі: