RSS
Роботодавці


Наші друзі
Молодіжна дисконтна мережа «KPI SDC»

Наші друзі
Український музичний ярмарок-2017

Події та новини

Симпозіум CONSONANS-2015

01.10.2015

Акустичний симпозіум ''КОНСОНАНС-2015''

29 – 30 вересня 2015 року відбувся черговий міжнародний акустичний симпозіум "CONSONANS-2015", що проводиться із періодичністю один раз в 2 роки в інституті гідромеханики НАН України. В його роботі взяли активну участь магістри, аспіранти та викладачі кафедри акустики та акустоелектроніки Національного технічного університету України "КПІ". Нижче ми наводимо короткий фоторепортаж, програму симпозіуму та тези доповідей.

  

  

  

  

Програма симозіуму                                                                         Тези доповідей

Рейтинг університетів

30.09.2015

В авторитетный британский рейтинг попали украинские ВУЗы

Впервые в список престижного британского рейтинга Times Higher Education World University Rankings попали украинские университеты.
В рейтинг попали Киевский национальный университет им. Шевченко и Харьковский национальный университет им. Каразина, они расположились на 601-800 местах. Стоит отметить, что система рейтинга не определяет конкретные позиции.
Прокомментировал попадание украинских университетов в рейтинг исполнительный директор Аналитического центра CEDOS Егор Стадный. Он рассказал, что это обусловлено нынешним расширением рейтинга от Топ-400 из 41 страны до Топ-800 из 70 стран.
"Собственно, украинские университеты расположились в хвосте на позициях 601-800. Надо понимать, что рейтинг Times более нацелен на ранжирование мировых исследовательских университетов, а для абсолютного большинства украинских вузов ключевой является именно образовательная функция. Оба наших университета имеют очень слабые позиции в показателях исследования и цитируемости научных трудов, значительно слабее, чем университеты соседних Польши, Чехии, Литвы, Венгрии и России", - объяснил Стадный.
Первое место в рейтинге занимает Калифорнийский технологический институт (США), второе - Оксфорд (Великобритания), третье - Стэнфорд (США), четвертое - Кембридж (Великобритания), пятое - Массачусетсский технологический институт (США).

Источник: http://www.bagnet.org/news/ukraine/265396

Лабораторія акустичної експертизи

04.09.2015

ЛабАЕК: Лабораторія акустичної експертизи та корекції

Лабораторію організовано рішенням засідання кафедри акустики та акустоелектроніки, Протокол №1 від 26.08.2015

Штаб-квартира Лабораторії: к. 233, корпус 12, НТУУ "КПІ"
Чергові по штаб-квартирі: А. Продеус, К. Пилипенко

Цілі й завдання:

  • консультаційна допомога студентам, організаціям та фізичним особам з проведення акустичної експертизи й корекції
  • реалізація навчально-практичних проектів

Форми роботы:

  • консультації, семінари
  • розміщення інформаційних матеріалів (публікації в журналах, доповіді на конференціях) викладачів та студентів кафедри акустики та акустоелектроніки на веб-сторінці Лабораторії

Виконавці:

  • викладацький склад кафедри
  • аспіранти, магістри, бакалаври

Види акустичної експертизи:

  • оцінка якості приміщень та відкритих площадок
  • оцінка якості ліній зв'язку
  • оцінка якості алгоритмів шумозаглушення
  • оцінка якості алгоритмов заглушення реверберації
  • на перспективу: оцінка якості музичних інструментів та вокальних даних

Види акустичної корекції:

  • рекомендації зі способів зниження рівня шуму
  • рекомендації зі зміни часу реверберації в приміщеннях
  • корекція зашумлених сигналів
  • корекція сигналів, спотворених реверберацією

Очікувана корисність діяльності Лабораторії:

  • поглиблене вивчення студентами та викладачами окремих питань технічної акустики шляхом розв'язання реальних практичних завдань
  • інформування потенційних абітурієнтів про проблематику кафедри та різноманітність форм навчальної діяльності
  • примноження й підсилення партнерських зв'язків кафедри з навчальними, науковими й промисловими організаціями України
  • посильний внесок у відродження науково-технічного потенціалу України

Навчально-практичні Проекти:

Навчально-практичні Проекти є іноваційною формою засвоєння навчального матеріалу, що відрізняється від звичної форми у вигляді розрахунково-графічної роботи (РГР) наявністю ТВОРЧОГО КОМПОНЕНТУ. Викладач, що керує Проектом, може не знати відповіді на запитання, що розв'язує Проект. Більш того, саме тому викладач і організовує Проект, що чіткої відповіді на поставлене питання або не існує, або відповідь існує, проте є потреба в її подальшому уточненні...

Нижче вашій увазі надається перелік таких Проектів.

До речі:

Списки зарахованих на 5 курс

30.08.2015

Списки студентів, зарахованих на 5-й курс

Список студентів 5 курсу, зарахованих з 1 вересня 2015 року на навчання за освітньо-професійними програмами підготовки спеціалістів та магістрів, денна та заочна форми навчання

Опубліковано 21 серпня 2015 р на сайті ФЕЛ

 Список студентів 5 курсу, зарахованих з 1 вересня 2015 року на навчання за освітньо-професійними програмами підготовки спеціалістів та магістрів на контракт, денна та заочна форми навчання

Опубліковано 30 серпня 2015 р на сайті ФЕЛ

Інтегральні рейтинги

15.08.2015

Інтегральні рейтинги за програмами підготовки спеціалістів та магістрів

 

< назад 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041 далее >